2012-09-11
 07:29:11

Tisdag

Står och väntar på min skjuts, som för att citera chauffören själv, som vanligt är sen. Känner mig fortfarande inte helt frisk. Bryt ihop och kom igen tack. Eller bara kom igen. Helst så vill jag vara frisk nästa vecka. Halvskönt att flyga förkyld. Får ju toklock för öronen. Så blir liksom ingen hit om jag är mer eller mindre döv första dagen.

Är en del grejer som gör mig lite otaggad för stunden. Trist när man låter viss negativ energi påverka en. Men så kan det kanske bli när man är trött och lite hängig. Nu kom bilen!


Nathalie

hoppas du känner dig kry och kan ses på tors så ska ja pigga upp dig <3


ida

drick mkt vatten!! Inte bli sjuk!



PUBLICERAT: 2012-09-11, 22:44:46 | URL: http://www.idabrita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: