2012-09-25
 19:31:27

Tisdagsblogg

Den här dagen har varit både seg och snabb på samma gång. Bitvis kändes det som att dagen aldrig skulle ta slut (hade lite trött-dippar) men sen bara svishade den förbi i ett rasande tempo. Svårt att hinna med allt som hinnas skall. Blev inbokad på ett kundmöte i nästa vecka i syfte att vara Rysslandsexpert. Man tror sig ta med mig som lugnande effekt på kunden, eftersom jag precis varit där och jobbat på förbättrningar. Kul. Är glad att jag hoppade på den resan, hade aldrig träffat på massa roliga och kunniga människor annars, och jag hade ju inte riktigt blivit medbjuden på den här typen av besök heller. Kul när det händer något nytt!
 
Resten av den här veckan kommer att vara händelserik. I morgon ska jag och Frida äta middag hos Marcus, vilket ska bli himlans trevligt. Har inte träffat honom på nästan 2 månader. Inte ok! På torsdag blir det meze på Hodja med Frida, Emelie & Evelina. Lyxtorsdag! I helgen är jag gräsänka, så det blir tjejmys med Linda, Evelina & Therese tror jag. Men om någon mer är sugen så välkomna :) På söndag blir det kusindate, också det på tok för länge sen. Tyvärr är lillbruden Lea inte med, men det blir mysigt ändå.
 
Nu är det dags för ett av mina favvoprogram, halv åtta hos mig. Perfekt kombo av matlagning och att man får se hur massa olika människor bor. I like!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: