2013-04-11
 07:14:42

Dagen D

Idag är det dags, och om någon säger nånting annat blir jag knäpp. På riktigt. Tänk om han skulle ha vänt på sig, man kan i och för sig tänka sig att jag borde ha märkt det i så fall. Finns inte så värst mycket plats för en bebis att vända sig obemärkt kan jag tycka.

Nu ligger jag i en sjukhussäng i "vårt" rum. Finfin utsikt och till och med tv på rummet, det var otippat! Håller dock på att törsta ihjäl, så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan allt drar igång. Är fasta som gäller nu och till och med vatten verkar bannlyst.

Nu vet jag inte riktigt vad som väntar oss. Men tror ultraljud på Förlossningen och sen förberedelser inför snitt. Hoppas så innerligt på tidig tid, kan vi väl vara värda efter att de flyttade på oss en dag. Var bara vi i väntrummet, hade förväntat mig fler par! Vet i alla fall ett till med snitt idag.

Håll tummarna för oss nu kära vänner. Låt oss få en frisk liten bebis som mår som en prins. Det är allt jag önskar mig! Jag kan få ha ont och så, det viktigaste är att han mår bra.

Kikar in här lite senare om väntan blir lång. Nu håller vi tummar och tår!


Emelie

Vi håller alla tummar och tår för att allt ska gå både smidigt och bra! Och väntar med spänning på att få se den lilla <3


Evelina

Längtar nått evinnerligt tills vi får besked om att allt gått bra!


Ida

Håller allt jg har för att han ska må bra, prinsen! Massa kramar



PUBLICERAT: 2013-04-11, 09:59:39 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: