2013-04-04
 14:53:52

Fikafix

Jag har precis bakat knäckebröd till kvällens fikadate. Blir frukt, ost & kex istället för sockriga bullar! Kändes festligt tyckte jag. Ikväll kommer Frida, Filippa, Evelina & Åsa förbi. Mysigt! Emelie var dessvärre sjuk så henne får vi inte träffa. Trist! Men det gäller att ta hand om kroppen, speciellt med en liten som tar för sig av mammas energi.

Jag har lunchat med Sara idag. Lyckades befinna mig på fel plats i rätt tid. Smidigt va? Vi var vid olika lunchställen, men Sara ryckte ut till mitt ställe fast jag var fel ute. Trevligt var det hur som! Det är skönt att ha något på gång varje dag. Behöver inte vara nåt stort projekt, men en fika eller tur till affären eller rensa ett skåp eller så. Så man inte blir fast i soffan en hel dag. Då skulle jag bli tokig.

Nu ska jag slänga in mitt lapptäcketyg i tvättmaskinen och hoppas på så lite fransande som möjligt. Later!


Emelie

Hoppas ni hade mysigt igår <3 Nästa gång blir jag också med och myser!

Kan du skicka över receptet till mig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: