2013-04-19
 11:17:19

Oro & kolik

Tänk om min lilla skatt har kolik. I går, vid 23-snåret vaknade han och ville ha mat. Märkte direkt att det skulle bli en jobbig matning. Han hade ingen ro och det märktes att magen gjorde ont. Jobbigt blev det minst sagt. Han skrek i tre timmar innan vi fick honom att komma till ro. Sista matningen vid halv två fick honom lugn och han somnade i min famn. Utmattad kröp jag ner i sängen med min skatt och somnade rätt kvickt. Nästa pass var så mycket lugnare, och passet efter det gick rekordbra. Ny blöja och 15 min amning sen låg vi i sängen igen. Så han varvar friskt mellan att vara exemplarisk och att ha sån magknip att det blir ohanterligt.

Läste om kolik, och det låter exakt som han beter sig. Blir så förbaskat orolig att han har det. Hoppas på magknip som snart ger med sig. Får testa att utesluta komjölk och sånt också om det inte blir bra, kan ge vissa bebisar magknip tydligen. Vill bara att min prins ska må bra! Älskade älskade lilla unge.


Ida

Han ser ut som en docka! Hoppas på magknip å att han bättrar sig!
Puss på er båda!



PUBLICERAT: 2013-04-19, 14:03:51 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: