2013-04-09
 08:47:46

Pirr i magen

Lyckades faktiskt somna igår utan att vrida och vända mig i två timmar. Så jäkla skönt. Och så lyckades jag somna om och sova en extra halvtimme i morse. Succé!

Idag känner jag att jag vaknat med pirr i magen. Jättemycket pirr! Kommer bli en lång dag med andra ord. Ska först på inskrivning och träffa olika läkare. Och sen hem och fixa lite. Kan kanske vara bra att hinna vila en sväng också, för det lär det inte bli mycket tid till framöver. Tänk vad galet att det här är sista dagen med lillen i magen. Går knappt att ta in. Längtar så att jag nästan avlider efter att få se den lille och pussa på hans lilla hjässa. Hoppas så innerligt att allt går bra och att han är kärnfrisk. Låt oss få en frisk liten bebis, snälla rara söta.

Nu ska jag fortsätta peta i mig några bitar ananas. Är lite fullt bland alla fjärilar!


Ida

Håller alla tummar i världen för att det ska gå bra!!



PUBLICERAT: 2013-04-09, 09:22:54 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: