2013-04-10
 11:18:56

Sista dagen utan bebis

Tror vi. Men man vet aldrig med den här lilla. Skulle inte förvåna mig om han plötsligt skulle få bråttom och vattnet går. Hoppas inte dock! Vore skönt om han fick komma med planerat snitt nu :) Ser mig själv som ganska flexibel och inte rädd för förändring, men nu orkar jag inte ställa om mer. Inte just nu. Längtar massvis tills jag har vår lilla skrutt i famnen. Men det känns nästan för overkligt, och svårt att greppa att den krabat som jag burit runt i min mage så länge plötsligt ska få ligga i min famn. Helt overkligt och otroligt svårt att föreställa sig.

Just nu sitter jag i soffan och ska strax bege mig mot Kvarnen. Stödstrumpor måste inhandlas och lite lunch och så. Pusslar för fullt, men har säkert 80% kvar, attans! Kan bli svårt att hinna klart :)

Min lila morfar är skruttig efter sin operation och mår inte alls värst bra nu. Hoppas han kryar på sig. Han har ont stackarn, men får han morfin får han hjärtflimmer. Så är inte lätt det där. Sen tycker de att de har svårt att få kontakt med honom. Hoppas att det beror på att det är jobbigt med återhämtningen och inte något allvarligare.

Nej nu ska jag ta och bege mig iväg en sväng. Tittar nog in här senare med en nervös uppdatering.


Evelina

Usch, lät inget vidare med morfarn, hoppas verkligen att det går bra och att han kryar på sig snarast möjligt!


Ida

Jag tror att morfar kommer få en välbehövlig dos endorfiner när han får höra att han blivit gammelmorfar imorrn :)



PUBLICERAT: 2013-04-10, 14:59:09 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: