2013-04-19
 21:07:43

Skrikfest * 2

Nu är skrikfesten igång igen. Låt det vara en övergående period. Snälla snälla snälla. Är så fruktansvärt att inte kunna trösta. Han var ledsen två timmar. Sov knappt en och nu är det dags igen. Lilla lilla skatten. Han har varit superlugn och mått bra hela dagen, men nu är det magen (antar jag) som spökar. Hoppas de där dropparna kickar igång snart. Jobbigt för Herman att ha en gråtande bebis och en gråtande mamma varje kväll om det här ska fortsätta.

Har väldigt nära till känslorna nu för tiden märker jag. Skrattar åt massa strunt med Herman om dagarna och fäller en tår eller två om kvällarna (mest bara om Max gråter).

Nej nu ska jag försöka rycka upp mig och byta av Herman en stund. Så kan jag åtminstone pussa på den lilla lite.


Emelie

Jag håller tummarna för att det är övergående och att droppar eller något annat hjälper för att Max ska slippa magont. Lillhjärtat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: