2013-02-01
 10:41:25

Efterlysning!

Har mycket tid att fundera på inredning nu här hemma. Och är nu på jakt efter sängfickor. Är ni med på vad jag menar? Vi har liksom inte plats för sängbord längre nu när vi ska bli tre som delar på sovrummet. Men, behovet av förvaring nära sängen försvinner ju inte bara för att vi inte har plats med någon möbel. Tanken är att vi sätter upp en tavellist ovanför sängen, men där vill jag ju bara ha fina saker. Så jag vill ha en såndär ficka som man kan hänga på sidan av sängen, och få plats med en bok och en vattenälskande typ. Och en liten kräm eller två. Men problemet är att jag inte hittar nånting alls när jag googlar. Någon av mina kära vänner som har ett tips på vart jag kan få tag på detta?


Ida

Det finns ju hos oss på Designtorget! I vitt och i svart, tror de kostar 295 styck om jag minns rätt... Kolla hemsidan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: