2013-02-01
 13:49:38

Friskhetstecken

Idag är jag kanske tusen gånger piggare än vad jag varit resten av den här veckan. Så skönt! Är glad att jag lyssnade på min chef och stannade hemma en extra dag. Det verkar göra susen!

Har till och med orkat organisera lite här hemma. Kaoslådan med matlådor är numera välorganiserad (allt på bänken låg däri huller om buller) och så har jag fixat en ny presentpapperslåda. Inser att jag har köpstopp på presentpapper. En in, en ut. Har levt i tron om att jag har max tio olika varianter, medan Herman hävdat många fler. Måste nog erkänna att Herman hade rätt. Fanns nog närmare 25 olika sorter. Oops.


Ida

Sicken ordning det blev!! Nu blev jag inspirerad att ta tag i mina hallskåp! Får bli fredagsnöjet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: