2013-02-03
 20:08:21

Happy happy sunday

Så var den här helgen snart över. Den har rymt en hel del fix och trix, trevliga överraskningar, härligt umgänge och kvalitetstid med min karl.

Vi håller på med en liten uppfräschning av lägenheten. Jag är uppe i den här boande fasen (har väl varit det hela graviditeten) och vill göra fint och mysigt inför lillkillens ankomst. Idag har vi köpt nya gardiner, härligt turkosa, och så har Herman dolt sladdar som legat och skräpat. Igår var Patrik här och hjälpte oss fixa massa nya eluttag vilket uppskattas!

I övrigt hängde jag med Evelina igår, åt på tacobar med killarna och sen var det mello hos Tess. Blev en ganska tidig kväll för min del. Men det är ingen idé att utmana ödet nu för tiden, bli så trött!

Allt som allt var det en alldeles förträfflig helg. Nu laddar vi om inför veckan. Min älskling fyller 30, det blir middagar här och var, och fika och så. Fullspäckad vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: