2013-02-01
 09:12:07

Idag är det Max dag

Idag har bebisen i magen namnsdag. I alla fall med magnamnet. När han kommer ut sen får vi se vad han ser ut som, men just idag är det en Max som ligger där inne. Max har idag fått en present av sin pappa. Men jag fick öppna eftersom han inte riktigt kan det ännu. En söt, stockad liten onepiece låg i paketet. Tänk vad gosigt när han kan ha på sig den och ligga i sin pappas famn och gosa. (Mycket bebissnack nu, men han är det enda sälliset jag har nu när jag varit hemma ett par dagar).
Jag känner mig lyckligt lottad som har en Herman i mitt liv. Och om inte allt för länge har jag en till kille att överösa med kärlek.

Idag är också första dagen den hör veckan som jag vaknat utan huvudvärk, magont och illamående. Hoppas vilan har skrämt bort allt det onda! Igår dog jag nästan framåt kvällskvisten. Fy vad illa jag mådde. Tydligen är det ett extra hormonpåslag nu, då lillen har en tillväxtspurt ett par veckor nu, så det är bara att härda ut att illamåendet gästspelar en sväng till.


Ida

Nämen va gulligt att H kommer hem med namnsdagspresent! Blir alldeles rörd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: