2013-02-10
 11:28:38

Söndag

Sunday bloody sunday. Äh, jag gillar söndagar nu för tiden. Var en period där söndagar inte var så jäkla festliga. Man var ofta sliten från helgens fest, lite bakisångest och ensam. Men sen jag träffade Herman är det en mysig dag. Och framför allt har jag börjat uppskatta denna härliga dag sen jag slutade dricka alkohol. Är förbaskat skönt att vakna fräsch varenda helg. Trött, visst. Men aldrig någon bakisångest och dagarna tas tillvara på.

Idag tvättar vi och softar i soffan. Om nån timme ska jag röra mig ner mot stan och träffa Sara. Ska bli så härligt att ses! Tänkte också ta en titt efter en ny bh. Men det är ju ett jäkla projekt det, så antar att jag kommer hem tomhänt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: