2013-01-14
 20:39:20

Bebis bebis bebis

Jag är så inne i bebisträsket. Förstår om jag är en pina att umgås med nu. Har hamnat i en period då det känns som tiden står still så fort jag inte aktiverar mig med jobb eller kompishäng. Vill bara träffa honom nu. Nu nu nu! Hur ser han ut? Hur kommer han vara? Gosig? (Såklart) glad? (Hoppas)

Låg nyss och klämde på magen. Fick en liten chock när jag låg och tryckte och klämde och jag stötte på något hårt och smalt som hastigt drogs undan. Var det en ben tro? Följdes av en buff. Typ "chilla morsan". Så häftigt att kunna känna på magen, mjukt, mjukt, hårt! Vips så har man hittat bebis! Också härligt att man kan se på magen när han härjar runt. Han börjar bli stor vår kille. Som vi längtar! 94 dagar kvar. I alla fall tvåsiffrigt nu.


Pysslade ihop en tavla av lite tyg igår. Blev bra! Ovant att se den när man kliver in genom dörren. Men bra ovant! Nu gäller det bara att hitta lampskärm till nya foten. Lättare sagt än gjort. Men det ska nog gå det med!


Ida

Verkligen fin tavla! Bra pysslat :) Häftigt att känna på bebben.... Tänk snart får vi träffa miniherman!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: