2013-01-19
 18:02:00

Magchock

Var och tränade med Herman i morse. Trots öppet hus och massvis med folk så behövde vi inte köa till en enda maskin. Mycket bra! Blir ett pass i morgon också. Så jäkla skönt att vara igång igen!

Men det här med att folk stirrar. Speciellt kvinnor. Har de aldrig sett en gravidmage på gymmet eller vad är grejen?! Chilla lite med stirrandet tack. På jobbgymmet var det en kollega (som är vääääldigt speciell) som kommenterade att det var farligt för barnet att träna som jag gjorde och yada yada. Vem frågade vad hon tyckte liksom? Hon och jag delar inte riktigt samma syn på livet kan man säga.

Nu har jag köpt en säng till vår lilla krabat. Så vi får se när den landar hos posten! Vi ska måla om i sovrummet i veckan, och möblera om lite. Så det blir nytt och fräscht till lillkillen kommer. Kommer vilja packa upp sängen på en gång, men vi får se hur det blir med det :) känns lite tidigt. Väntan blir ännu längre om det ligger massa oanvända babyprylar överallt.

Nu ska jag göra ett ryck och fixa till mig innan vintermunderingen åker på för prommis till Fålhagsleden.

Trevlig lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: