2013-01-19
 09:53:22

Naggar på 70-strecket

Alldeles strax har 70% av min graviditet gått. Galet! På torsdag går jag in i sista trimestern. Så då börjar nedräkningen på allvar! Spännande.

Har så fina kollegor på min avdelning. Går inte en dag utan att någon säger att jag är så fin med min mage. Kul med lite uppskattning sådär när man själv känner sig lite klumpig emellanåt.

Igår var vi på middag hos Evelina & Patrik. God mat och mysigt sällis! Vi kilade på På spåret och chillade.
Idag ska vi göra lite smått och gott. Lampjakten fortsätter, Herman ska följa med till Sats och testträna (jippi!) och ikväll ska vi hem till bror & Frida. Bra lördag!

Har varit förkyld hur länge som helst, testat att träna - blivit sämre igen - haft träningsuppehåll - ändå inte blivit frisk. Så nu testar jag att köra ett lugnt helkroppspass och hoppas att jag vaknar utan halsont i morgon. Kul också att Herman hakar på. Så mycket lättare att ta sig till gymmet med sällskap. Speciellt en dag som denna när det är -15 ute.

Nu ska jag kika till mina scones som ligger i ugnen! Trevlig lördag!


Emelie

Mysig lördag! Vi ska roa oss med att beställa barnvagn etc, om vi inte får beslutsångest för valen när vi väl är på plats... :)
Kul med uppskattning från kollegorna. Och de har så rätt, du är så fin! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: