2013-01-27
 17:05:42

Söndag

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Lite lätt illamående och trött på oredan här hemma. Herman målar omgång nummer två på sängstommen nu. Men som gravid skulle man ha mask och grejer och så är det rätt obekvämt med magen att stå framåtlutad, så han fick ta sig an det projektet själv. Och det gör han med bravur! Gud så bra det blir. Äntligen kommer jag ha ett sovrum jag trivs med. Älskart! Vitt är det numera, både vägg och säng. Sen ska vi sätta upp en vit tavellist ovanför sängen. Nya böljande gardiner i ljusgrönt eller ljus turkos tänker jag mig. Och nya fina kuddfodral i havsfärger. Kommer göra sig fint till lillkillens säng, som kan få liknade färger. Återkommer med bilder under fixandets gång!

Idag har jag varit med mamma på Gränby. Lillen har nu fått sig lite kläder. Så att han slipper vara näck första tiden :) kan lägga upp bilder sen!


Ida

D hade varit lite grymt om han skulle behövt vara näck... :)


Emelie

Kommer bli superfint! Spännande att se resultatet live :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: