2013-01-06
 18:19:43

Söndagsfix

Idag har jag åstadkommit två bra grejer att bocka av från listan. Ett stycke foglossningsbälte beställt, och ett stycke spjälsäng hittad. Har letat efter en spjälsäng som går att ha i fler ån två lägen, eller framförallt i rätt höjdläge. Nu har jag hittat en som verkar perfa! Passar perfekt att ha i högstaläget, med långsidan nerfälld ett jack, och vips så är det perfekt höjd för mig att kunna gosa med den lille från vår säng. Troll Lux Dropside heter modellen om någon är nyfiken.

Foglossningsbälte känns skönt att ha beställt. När vi var ute med Leo så tänkte jag att det kanske ändå inte behövdes. Men efter 10 minuter på Gränby började jag få ont i rumpan, så det var lika bra att smida medan järnet var varmt så att säga. Har lyckats få en sjukt stel nacke igen (kommer typ alltid så här i januari), så ska passa på att nyttja julklappen och boka in min gravidmassage i veckan. Hoppas på tid i helgen! Kanske till och med unnar mig själv att boka in en till. Något ska jag väl ändå få för att jag tar hand om min lilla skrutt så väl.


ida

sån säng ska jag också ha.... :P
Hoppas det blir bättre med bälte och massage, klart du ska unna dig. Är det någon gång i livet man ska unna sig saker så är d under en graviditet samt på bakfyllan (för då är d så sjuuuukt synd om en)

pUsssss



PUBLICERAT: 2013-01-06, 21:43:20 | URL: http://www.idabrita.blogg.se
Emelie

Spännande med säng!
Och hoppas bältet kan hjälpa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: