2013-01-03
 21:14:20

V.26

Tiden verkligen rusar fram nu. Redan vecka 26! Galet. I morgon ska jag till barnmorskan och mäta magen och se så att allt står rätt till med min lilla kärlek. Men som han lever runt kan det inte vara annat än bra!

Hos örondoktorn gick det bra. Till och med att mina öron krånglar kan bero på graviditeten. Sjukt vad mycket konstigt som kan dyka upp.
Idag var det stressigt på jobbet igen. Men lyckades hålla mig rätt lugn ändå. Känner mig duktig :) inte lätt för en arbetsmyra som mig att tagga ner kan jag säga.

Nu ska Herman lyssna på magen och se om han hör nåt litet hjärta. Men jag skulle tro att han bara får en spark i örat som vanligt. Sov sött så småningom!


Emelie

Hoppas allt verkar bra med lillhjärtat! Tänk att den lille efterlängtade snart är ute i vida världen. Vi längtar <3
Fortsätt att inte stressa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: