2013-06-07
 07:54:10

Lingonben & råttor

Sitter med en trött kille i famnen och sjunger. Idag har vi övat in "var bor du lilla råtta?" och lingonben. Max gillar när jag sjunger, så kände att jag behövde bredda min repertoar lite.

Jag provade på livet som tvåbarnsmor i onsdags. Filippa blev hemskt ledsen när Frida skulle gå och skrek sig svettig. Men efter några minuters vaggande och skönsång somnade hon i min famn. Gullskruttan! När hon låg och sov sött började Max härja. Men tack och lov väckte han inte kusinen. Jobbigt att behöva bli vrålhungrig på en gång tyckte han.

Idag är det strålande sol och ska bli varmt och härligt! Dagen kommer spenderas i gamlis i sällskap av bror, Frida & Filippa. Ikväll blir det grillning och då får vi sällis av Evelina & Patrik. Blir en perfekt start på helgen. Max verkar inte gilla värmen, så får se om han vill sova något i sin vagn. Vore skönt! Så kan jag sola lite!


Emelie

Vilka sötnosar! Bra jobbat som två barnsmamma :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: