2013-06-09
 06:56:48

Sleep mode

Oj så trött jag är! Skulle mer än gärna sova minst en timme till, gärna tre. Max var pigg som en mört och glad som en lärka klockan 5. Då hade han fått sova på mitt bröst från 4 för jag försöker vänja av honom med att gå upp så ofta. Och får han ligga och sprattla på mig håller han sig nöjd lite längre. Max ser ut att vara rätt trött nu, så hoppas han sommar efter nästa matning som börjar smyga sig på.

Igår var vi i gamlis och grillade med Evelina, Patrik, Emelie, Marcus & Lucas. Mycket härlig kväll! Vi spelade roligt tv-spel och snicksnackade hela kvällen. Tur att man har så bra vänner. De växer inte på träd kan man säga! Nu ska jag pussa min sprattelgubbe och försöka söva honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: