2013-06-04
 19:56:09

Tisdagsäventyr

Hej kära ni!

Här sitter jag i soffan, lagom slut och halvt förvirrad. Idag har vi varit på äventyr. På egen hand åkte vi bil till Stockholm. Max skötte sig exemplariskt och sov hela vägen. Väldigt skönt! Kändes lite stressigt till en början, eftersom han sitter i baksätet kan jag inte stoppa in nappen igen om den spottas ut av misstag. Men det gick strålande!

Lunch blev det hos Josefine och Siri. Siri tyckte Max var jättekul. Hon skrattade när hon såg honom. Söttjejen! Så gullig unge. Efter lite häng där tog vi oss till jobbet och hälsade på. Superkul! Fick fina presenter av min lilla grupp. Fina PoP-kläder och en lyxig duschcreme till mig. Så gulliga! Men så jäkla trist att två av dem inte kommer vara på plats när jag kommer tillbaka. Tråkigt att veta att vår tid är förbi liksom. Ska försöka styra upp en date med dem snart, så vi hinner snacka lite bara vi. Förstod att det var lite missnöje från olika håll. Men så kan det vara. Men tråkigt!

Nu ligger Max och snackar med sin pappa i gymmet. Det är så kul att han är så med nu för tiden. Vår stora lilla kille! Nu är han mitt i en utvecklingsfas (ska pågå nästan två veckor till) och det tycker jag märks. Plötsligt kinkas det av ingen uppenbar anledning (alltså inte käk, blöja eller magknip). Men för det mesta är han sitt glada charniga jag! Igår var han efter en väldigt vaken natt (han var vaken från 02-22 med kanske 3h sömn utspritt över dagen) så han sov rekordlänge i natt! Första nattpasset var 2.45! Tänk om det skulle hålla i sig. Tror dok att det var en lyckoträff, men en vacker dag så!

I morgon ska jag och Frida och våra små luncha med pappa. Sen har jag BVC-tid, lunchpromenade med Leo, barnvakt åt Filippa (ska bli spännande att ta hand om två sötisar) och sen kvällsdate med Leo. Hektisk dag! Men kul!

Nu ska jag pussa på mina killar.
Adjöss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: