2013-03-06
 19:22:41

Finhäng

Skönt med en ledig dag mitt i veckan! Enda nackdelen är att det känns som måndag i morgon igen. Konstigt det där. Trivs som fisken på jobbet, och har det verkligen bra om dagarna. Men ändå har det börjar kännas motigt att ta sig dit. Är väl fysiken som ställer till det. Inget hugg i magen ännu, så blir spännande att se i morgon om det dyker upp igen. Då är det helt klart jobbet som tär på kulan. Mycket rörelse är det vill jag lova. Det sägs att lillen ska röra sig mindre nu på slutet, men det gör inte min.

Idag var jag och hängde lite hos Frida och lillskrutt. Vi chillade lite och begav oss sen ut på långprommis i solen. Var skapligt trött på slutet! Fick släpa mig hem sista biten. Men trevligt var det, trots grus och snöiga trottoarer. Vi får reka bredare promenadstråk tills jag också har en vagn att köra runt med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: