2013-03-30
 08:48:29

Happy happy eggs

Glad påsk fina ni! Igår spenderades dagen hemifrån hela dagen lång. Vi började på Gränby med lite shopping. Lillen fick en ny body som Herman gärna ville ha, och ett par söta braxor och en liten kofta. Han kommer bli så söt så man nästan dör lite.

Sen styrde vi kosan mot Mosta, där vi firade påsk och examen för Hermans syster. Hon fick ett halsband i silver av oss, med ett hjärta och en liten pärla på. Tjusigt! Där var det barnfritt, vilket var lite ovant. Men ganska så mysigt att hinna prata av oss allihopa utan två uppmärksamhetstjuvar. Den största av de två har åkt på en sjukdom, som inte alls var bra för gravida att få. Så vi fick dela upp oss. Så kan det gå!

Kvällen spenderades hemma hos pappa. Kombinerad påsk och födelsedag. Där var det varmt framåt slutet då papsen vill glänsa med nya kaminen. Hej hej bastubad! Men visst är det mysigt med eld. Jag passade på att umgås med sötaste lillskruttan. Det är ju bara för gosigt att ha henne på magen. Får passa på nu när hon ligger så plant och bekvämt ;)

Jag skröt så fint igår om att jag minsann hade fått sova en hel natt, och har inga problem med sömnen. Ehh, karma? I natt fick jag igen med råge. Vaknade ungefär 700 gånger, hade ont som bara tusan (between the legs) och hade supersvårt att somna om för att jag drömmer bara kaosdrömmar. (Har krockat, tvingats iväg till BB i Örebro, varit på fylleslag i Sthlm etc..)

Nu ska jag ladda om inför påskfirandet i Gamlis. So long!


Emelie

Vilken mysig påskledighet!


Ida

Låter härligt! Kanske du börjar bli nervös inför ankomst? Därav drömmarna...
Ta hand om dig! Pussåkram och glad pårre!



PUBLICERAT: 2013-03-30, 12:57:09 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: