2013-03-24
 19:49:51

Happy

Idag har vi hämtat ut vår Brio Happy. Så nu har vi både vagn och babyskydd i vardagsrummet. Konstant påminnelse om vad som komma skall! Längtar inte direkt mindre. Tur att jag får träffa Filippa både fredag och lördag, så jag får suga åt mig lite bebisgos!

Vi har också hängt med Emelie idag. Hon veckohandlade med oss, festligt värre! Sen hann vi avhandla en hel del gravidprat hemma hos oss, mysigt!

Just nu ligger jag med huvudvärk i soffan och längtar inte tills i morgon. Känner mig opepp på jobb i morgon, men vet att det blir bra när jag väl är där. Bara fyra dagars jobb kvar. För resten av året. Knepig känsla. Börjar bli lite nervöst nu faktiskt, så himla nära livet som mamma. Och ändå känns det så långt dit.


Emelie

Det var mysigt att luncha, handla, fika och få premiärköra vagnen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: