2013-03-18
 20:47:07

"Nämen hej sötnos, vad fin du är"

Det är inte varje dag man hör det sådär på jobbet. Fint med komplimanger dagar man känner sig som en jättesäl.

Idag skänker jag gärna bort min rygg. Hej och hå vad ont den gör. Så ont att jag mår illa. Misstänker att skrutt ligger och klämmer på någon nerv, för så här brukar det tack och lov inte kännas!

Idag är det en ynka månad kvar tills bf. Hoppas på att lillkillen väljer att dyka upp innan dess snarare än senare. Han är liksom helt galet efterlängtad. Börjar känna mig lite nervös inför förlossningen nu. Men också pepp. Hoppas på att vara mest pepp när det väl gäller!

I morgon ska jag och en kollega hålla i en utbildning på jobbet. Festligt värre! Blir det sista stora jag gör på jobbet. Efter det tänjer jag mig att jag börjar runda av. Rensa bland mail och papper och bocka av det sista på att göra listan (som konstigt nog blir längre för var dag). Tänk vad sjukt att jag bara jobbar 7 dagar till på resten av året. Svårt att ta in!

Nu ska jag öva på att andas bort värk. Skulle kunna vara något att kunna bemästra.


Ida

En sån kommentar piggar ju upp hela dagen!



PUBLICERAT: 2013-03-19, 09:32:05 | URL: http://www.mobler.se/idasundell
Emelie

Vilken fin kommentar! Och den var du så värd!
Hoppas ryggen mår bättre idag! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: