2013-03-31
 13:49:03

Påskdagen

Herre Gud så festligt att solen skiner! Har precis kommit hem från en tur på stan med mitt hjärta. Det visade sig vara stängt idag, men vad gjorde väl det. Vi strosade runt i solen och åt varsin sallad till lunch. Känns helt okej det med!

Nu sitter jag i soffan och ska bli serverad en kopp kaffe. Bebisen är en vilde och sparkar åt alla håll och kanter. Skönt att han är pigg! Blev lite orolig i fredags då jag tyckte han var bra seg. Drack kallt vatten, buffade och åt mat (och fika!) men inget riktigt hjälpte. Nån seg rörelse här och där, men långt ifrån min vanliga vilde. Så jag var helt inställd på besök på sjukan för extra ultraljud. Men ändå rätt lugn. Det som fick igång honom sådär 12h senare än vanlig dygnsrytm var hans kusin. Då blev det liv i luckan och har hållit i sig sen dess. Hon har bra effekt på lillkusinen!

Igår fick han en påskpresent från mormor. En söt filt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: