2013-03-23
 11:53:06

Pyssel

Efterfrågade för hundra år sen tips på sängficka eftersom vi inte har plats för sängbord längre. Och fick då napp från Ida som tipsade om Designtorget. Så vi var där och kikade förra helgen, och då bestämde jag mig för att testa att sy själv. Nu när jag ska vara mammaledig och leva på lite mindre pengar än vanligt gäller det att vara smart!

Och visst gick det bra att ordna på egen hand. Tog sin lilla tid men jag är mycket nöjd med resultatet. Sydde en liten mobilficka, men i övrigt är det bara ett fack. Men det jag ville få plats med gick i utan problem. Kul! Nu är det bara att sy den andra också så Herman också får en!


Ida

Blev ju hur bra som helst! Ska nog ge mig på att sy en jag också!



PUBLICERAT: 2013-03-23, 12:56:21 | URL: http://www.mobler.se/idasundell

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: