2013-03-22
 19:17:01

Sista fredagen på bygget

Idag jobbade jag min sista fredag för i år. Hur sjukt? När ska jag sluta jobba som att gruppens jobb ligger på mina axlar? Oj vad jag försöker peppra med information, dela med mig av kloka och peppande ord. Fixar och trixar, skriver instruktioner och lämnar över. Som om det vore på liv och död. Min grupp uttryckte tacksamhet igår över att jag anstränger mig till mitt yttersta för att överlämningen ska gå fint. Så det är kul att det är uppskattat i alla fall. Undra vad jag ska fylla dagarna med här hemma, innan vår kille kommer. Kanske att luften går ur mig och att jag sover på soffan mest hela tiden. Kanske baka lite och läsa om förlossningen. Blir bra det där. Kul att påbörja ett nytt kapitel i livet, men ooo så läskigt! Längtar tills han ligger alldeles nykläckt mot mitt bröst, men skrämmande att inte veta hur vägen dit ser ut. När är det dags? Någon som vet? ;)


Emelie

Det är så himla häftigt att tiden går så snabbt. Sista jobbfredagen i år... Galet! Snart har ni er lilla skatt i famnen på fredagskvällen istället. Så mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: