2013-03-10
 09:26:54

Söndag

I morse vaknade jag än en gång med helt sned mage. Lillkillen gillar verkligen vänster sida. Tog ett foto, men blir nog inget jag publicerar här. Lite för mycket hud för att kännas helt bekvämt :)

Vaknade också med känslan av att vara bakis. Inte ok! Drack ju bara alkoholfri cider, så vad är det för himla stil? Schlagerfesten hos Evelina var som vanligt superuppstyrd med massa fint pynt och tjusiga bakverk. Nytt för i år var att jag vann i en tävling. Det ni! Måste vara den nyktra aspekten som gjorde att hjärnan var på topp ;)

I morse hasplade jag ur mig att det hade varit festligt med nybakade frallor hemma. Vips så åkte Herman på tur till affären för att handla hem det. Gullet! Nu blev vi hembjudna på lunch i solen hos mamsen. Får se om brorsan med familj hänger på också.
Sen ska Patrik och Herman pyssla med något här hemma, så får jag och Evelina fika lite under tiden. Mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: