2013-03-05
 18:50:18

Varning för gnäll

Men fy fan vad jag mår dåligt. Illamående, kramp i magen på olika sätt, spänner och drar i magen och hugger i ryggen. Lägg till en ovanligt aktiv kille, som trots sin vana trogen att ligga mest på vänster sida ändå måste testa att förflytta sig till högern. Väl där märker han att gräset inte var grönare och börjar färden tillbaka! Och så börjar vi om. Ett helt nytt rörelsemönster som jag inte alls känner igen eller förstår mig på. Börjar han tröttna på att ha det så trångt tro? Är glad att jag är ledig i morgon. Behöver återhämta mig efter de här tre dagarna (och två nätter med dålig sömn).

Älskar att han rör sig mycket, för enligt barnmorskan är det bästa tecknet på en välmående bebis. Men är det normalt det här? Känns som han försöker gräva sig ut typ. Oklart. Men så länge han mår bra så får jag stå ut. Allt för min skrutt som jag längtar ihjäl mig efter. 1,5 månad kvar..


Emelie

Skönt att den lille mår bra och rör sig, men jag hoppas verkligen att du mår bättre snart. Förhoppningsvis hjälper en dag med ordentlig vila! Puss


ida

Maxiflax!!
gräva sig ut såhär nära inpå D day. Nu tar du och stannar där du är! Rör runt å ta en promenad bland fostervattendropparna men längre än så får du inte gå!
Ses snart.
Mvh
Ida, din framtida vän som ska lära dig aaaaaaaallt jag kan



PUBLICERAT: 2013-03-05, 22:50:18 | URL: http://www.idasundell.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: