2013-05-24
 19:49:18

Hangtime

Nu ligger jag i soffan. Så trött så att huvudet bultar. Vi fick äta tillsammans ikväll, första gången på veckor! Max är uppenbarligen också trött, och gör helt rätt i att sova! Var nyss inne och pussade på honom. Det tar väl en sisådär 30 minuter innan jag längtar ihjäl mig efter honom. Och då ligger han några meter bort i sin säng. Så mycket kärlek till en så liten nattuggla!

Idag fick vi besök av Josefina en stund. Trevligt med lite sällis ett par timmar! I övrigt var det inte mycket som hände, men dagen flög iväg som vanligt. I helgen hoppas jag innerligt på att vi ska hinna pimpa balkongen. Annars vet jag inte vad!


Emelie

Mysigt med middag tillsammans! Och klart man måste få pussa lite på sin sovande bebis med jämna mellanrum <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: