2013-05-04
 09:33:44

Helgmys

Jag fick sovmorgon idag, till kl 8. Lyxigt! Men knäppt nog fick jag dåligt samvete för att jag låg kvar och Herman fick gå upp. Trots att jag går upp alla andra mornar. Man är bra knäpp ibland! I morgon får Herman lite sovmorgon istället. Gäller att turas om!

Nu ligger jag i soffan med en sovande bebis i famnen. Så jäkla gosigt! Ett litet knippe kärlek i famnen är inte fy skam.

Igår sov han första passet i sin egen säng. Gick hur bra som helst! Svårare att lägga honom där när han är lite kinkig, så då fick han sova hos mig. Men vi jobbar på't! Såg så mysigt ut när han låg där, och var mysigt att få skeda lite med Herman. Saknar att ligga och kramas med honom!

Så här satt killarna i mitt liv i morse. Inte utan att hjärtat svämmar över av kärlek!


Emelie

Åh så himla gosigt! Och så skönt för dig med lite extrasömn och lyx för Max med lite kvalitetstid med pappa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: