2013-05-13
 12:59:08

Måndag

Ny vecka och solen skiner idag också. Fantastiskt! Idag är jag fylld av så mycket kärlek och lycka. Härligt. Det är ju något särskilt med våren. Och att då också vara upp över öronen förälskad, inte bara i en kille utan två, det gör att känslorna går bananas!

Kan inte sluta le när jag tittar på min son. När han ligger i min famn och tittar på mig med sina nyfikna ögon spricker jag nästan av kärlek! Då blir det pusskalas. Han får nog några hundra pussar varje dag. Lillskrutten vår! Kust nu ligger han raklång på mitt bröst, på rygg faktiskt. Lite envis och vill inte ligga på en gosig filt bredvid mig, men då får väl jag passa på att vila jag med. Inte fy skam!


Frida

Fint kort!



PUBLICERAT: 2013-05-14, 18:57:24 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: