2013-05-06
 07:57:02

Måndag

Ny vecka, nya äventyr. Härligt att mötas av solsken och klarblå himmel. Just nu ligger vi och myser i soffan. Max gick med på att sova lite till efter matningen vid fem. Det tackar vi för! Fick ligga och kramas och slumra till 7. Lyx!

Vad den här dagen har att erbjuda vet jag inte än. Fika hos Frida ikväll, och innan dess lite häng med Evelina. Måste i alla fall ut i solen känner jag! Får bli en och annan promenad. Börjar misstänka att jag gått lite hårt ut med att bära (får egentligen inte bära mer än Max första månaden) och gå på pw. Har varit väldigt öm i ärret senaste veckan. Oskönt.

Nu ska jag pussa på min solstråle & passa på att käka frukost medan han sover så sött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: