2013-05-22
 07:24:35

Regnrusk

Ser ut att bli riktigt trist väder idag. Hua. Om jag hade varit pigg hade vi kunnat skynda oss ut nu innan regnet. Men jag känner mig rätt matt. Ligger i soffan nu med min lilla älskling på bröstet. Han har precis somnat till efter att ha lyssnat på skönsång. Jag drog av ett gäng barnvisor, och antingen är det lugnande, eller så förskräckligt så att det är lika bra att somna. Mysigt är det hur som!

I eftermiddag ska vi, jag, Frida och våra små, hem till Emelie och hennes prins. Riktig bebisdate! Ska bli supermysigt. Annars ska vi väl roa oss med allt sånt man "ska" göra flera gånger om dagen. Som i alla fall jag undrar hur man ska hinna med. Typ lufta och träna nacken. Låter säkert konstigt att man inte skulle hinna, men när Max är nyäten vill jag inte gärna lägga honom på mage. Och eftersom han käkar så ofta är det svårt att få till det flera gånger om dagen (all vaken tid på mage - eller hur var det nu..).
Men nu njuter vi av att kramas! Det andra tänker vi på sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: