2013-05-01
 20:57:51

Skötväska

Nu har jag gjort slag i saken och beställt en skötväska. Blev en matchande Brio-väska i samma mönster som mjukliften, snitsigt värre. Fanns väskor som jag egentligen ville ha hellre, från Littlephant, men de var tre gånger så dyra och Herman tyckte inte att de var så festliga. Kanske lite väl tjejiga och inte lika praktiska med fack och så.

Idag har vi hälsat på Hermans farmor och fikat lite. Vi ville att hon skulle träffa Max innan hon ska in på operation nästa vecka. Hon visade fotoalbum med bilder på sina föräldrar, så det var bilder från bland annat ganska exakt hundra år sedan. Coolt! Efter vi varit hos Ulla åkte vi till Årsta och mötte upp min familj och städade ur lite hos morfar. Vi valde ut några tavlor som vi vill ha och så. Kändes konstigt att vara där och greja utan morfar. Känns tomt. Hittade mormors vigselringar också, så har på mig den och förlovningsringen nu. Känns lite fint att ha något så betydelsefullt på sig. Som att de är lite nära för en stund. Nu ska jag få en sovande bebis. Får försöka väcka honom med pussar för det vankas käk för hans del!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: