2013-05-02
 16:37:57

Sötskrutt

Det här dygnet har ju varit lite utav en prövning. Gud vad allt blir tungt när man inte får sova! Idag har känts som ett sånt bakslag. Från att han började äta större portioner till att äta häften fast dubbelt så ofta. Han är uppe i ansenlig mängd mat redan,med en massa timmar kvar av dygnet. Så jag är så stolt över vår lille kämpe! Så jäkla skönt att se att även fast det är en dålig matdag så får han i sig mer än vad vi skulle kämpa i honom. För några dagar sen var det supertufft att få i honom så mycket mat, men nu går det av bara farten egentligen. Duktig kille!

Nu sover han i soffan bredvid mig alldeles på egen hand. Ser så harmonisk ut. Vill ta upp honom och gosa in mig i hans nacke och pussa på hans gosiga kinder. Men vill inte väcka honom när han knappt fått sova idag. Så jag får kanske lägga mig bredvid honom och pussa på snuffsen! Snart har Herman jobbar klart. Som vi längtar efter honom idag! Världens bästa pappa. Och världens bästa sambo som peppar mig när det är lite tungt.

I morgon hoppas vi att han har ro att sova mellan varven så att vi kan ta oss ut på en promenad med hans kusin! Hon hade också magknip idag så vi hoppas på bättre lycka i morgon. Man vill bara att de små liven ska må bra!

Se bara på den här bilden, kan man tro att han levt rövare idag och i natt? Knappast va? :) Tur att han är så gosig så att jag vill kramas med honom mycket. För idag är det bara mammas famn som har passat krabaten!


Ida

Lillen är verkligen hur fin som helst! Skönt att han äter bättre nu



PUBLICERAT: 2013-05-02, 16:53:02 | URL: http://www.mobler.se/idasundell
Emelie

Lillskrutt. Klart han vill vara vaken hela tiden och gosa med sin mamma. Men ser himlans skönt ut att få sova lite också! Håller tummarna för en mer sovande Max imorn!


Frida

Lilla finisen!!!



PUBLICERAT: 2013-05-02, 21:38:35 | URL: http://Frajdasroom.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: