2013-07-12
 15:32:35

Ett kvartal

I ett helt kvartal har jag varit mamma till världens härligaste kille. Och vad jag älskar det! Är så otroligt mysigt och kul med en så glad liten kille som älskar en tillbaka. Min lilla solstråle! Nu ligger han i vagnen och sover. Har vaccinerats idag. Vilken pärs! Han tyckte inte det var toppen direkt om man säger så. Nu hoppas jag på att vi slipper feber och att Max inte får allt för ont. Har köpt Alvedon utifall att.


Nu ligger jag i solen hos mamma och chillar. Inte alls fel! Herman ska golfa, så jag tog mitt pick och pack och knallade hit. Fullpackad vagn med babysitter och allt. Här ska det grillas ikväll. Gäller att ta tillvara på de här härliga sommardagarna. Nu ska jag passa på att njuta av att kunna ligga här, för man vet aldrig när Max vaknar och vill kramas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: