2013-06-26
 10:36:31

Morgonmys

Det är inte mycket som slår att ligga i soffan med en varm och gosig bebis som luktar alldeles magnifikt. När han ligger och gosar in sig på bröstet så den lilla hjässan med mjuka fjun nuddar vid min haka. Då kan det komma över mig hur otroligt det är att han låg i min mage i 39 veckor. Kom till oss en härlig aprildag och visste direkt att jag var hans mamma. Jag blir lite gråtmild när jag tänker att den fantastiska känslan av att få se sin bebis och hålla i den för första gången alldeles snart kommer infinna sig hos två fantastiska vänner! För snart har faktiskt Linda & Evelina sina små hos sig de med!


Evelina

Han e bäst, lilla Max. Och snart får han fler bästisar. Som vi längtar! Puss


Linda

Längtar massor!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: