2013-07-03
 13:17:35

Träning

I måndags tränade jag ett ben/rumppass hemma i lägenheten. Hittade en blogg med bra hemmapass. Shit pommes så jobbigt det var! Har sjuk träningsvärk såhär dag två. Och vad passar då bättre än att skaffa lite ny? Mamma ska hänga med Max så kan jag cykla till sats (är i gamlis) och köra ett pass! Blir blandad överkropp, men fokus på rygg & axlar tror jag. Blir bra. Känns skönt att komma igång. Vardagsmotion får jag gott om med alla promenader, men styrketräningen har legat på is. Hoppas på att få till två gympass i veckan, känns rimligt. Och ett ordentligt hemmapass. Blir bra. Lite planka & knip kör jag ofta när Max ligger i gymmet. Så hänger vi på samma nivå liksom.

Nu ligger min skatt i min famn och kämpar emot sömnen. Men han verkar ha kastat in handduken nu och inser att en tupplur är rätt skön!


Emelie

Så himlans duktig du är! Jag blir imponerad och inspirerad, ser fram emot att börja träna med dig! Och så himlans söt Maxen är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: