2008-11-12
 17:30:38

Rumpetask.

Eller var det rumpetaske!? Inte för att det spelar någon roll. Det är helt klart mitt nya favoritord. Betyder midjeväska. Ska nog köpa en bara för att.

Just nu sitter jag och velar om jag behöver gå ut på en promenad i höstrusket eller inte. Jag behövde inte igår. Så jag borde rycka upp mig och knalla ut. Men usch så kallt! Och så är jag hungrig. OCH så måste jag torka alla golv idag. Suck. Med en norsk skabbig skurtrasa,de ligger typ hundra år efter i städprylar. Illa! Behöva doppa händerna i smutsvatten liksom. Euuu.

Den här veckan har gått fort och långsamt på samma gång. Kollar på klockan lite för många gånger om dagen. Längtar liksom lite hem. Ska ju få träffa en och annan som jag längtar efter.

Nej för fan, nu ska jag äta. Får bli promenad etterpå ist! Soup of the day it is! Idag igen. Budget you know.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: