2010-02-23
 09:31:15

Feels like monday

God morgon gott folk!
Nu sitter jag i soffan o kikar på nån nisse i jeansskjorta som är blyg på tv4. Mycket snitsigt.
Ska snart ta tag i mig själv och läsa lite inför dagens föreläsning. Var oerhört motiverande igår på föreläsningen. Det första jag fick höra var att 80% kuggat kursen förra året, jämför det med att 0% brukar kugga kurser på sociologen. Hmm.. Sen sa läraren att alla alltid klagar på att kursen är för svår. Jippi jey. Skoj det ska bli!
En hel del att läsa. Bara att hoppas på att det är intressant. För sociologisk analys känns ju som att det är det. Not.

Igår ägnade vi en halvtimme åt att diskutera huruvida kön är socialt konstruerade eller inte. Är allt socialt konstruerat? Kan man tala om något utan att förnimma det? Nej, alltså är allt konstruerat. Flum flum. Wish me luck säger jag bara!

Ikväll kommer Hermans föräldrar hit på middag. Var på tiden kan man säga! Vi har ju trots allt bott tillsammans i ett år nu, så då kan det ju vara trevligt för alla inblandade med lite middag. Har vi tur får vi även besök av lilltrollet och hans mor.

Nu ska jag och min stela kropp ta sig an nåt vettigt.
Ciao bellas!


TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svaret finns redan under webbdesign & tutorials > besvarade frågor och i posten "ladda upp en bild" finner du ditt svar! Lycka till :)



PUBLICERAT: 2010-02-23, 21:27:00 | URL: http://tescho.se
Linda

hej söt.. vilken fin och trevlig blogg du har! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: