2012-03-21
 21:08:17

Kjelle och jag

Och Herman på ett hörn. Han sitter och ger mig nån slags halvhjärtad (eller snarare 25%!) fotmassage. Sporadiska ryck, men jag ska inte klaga.

Idag var det en hektisk och rörig dag på jobbet. Det var verkligen en dag som satte press på hjärnkapaciteten. Hoho. Men det gick bra. Hur skulle världen vara utan mig? Kaos. (eller alldeles precis som den är, men det verkar trist att basunera ut)

Efter jobbet blev det löpning med Frida. OMG! Kan man dö på kuppen!? Brände i bröstet, men runt kom jag. Dock några meter efter Frida, men jag är nöjd! Att springa klockan sex efter jobbet en marsdag, i skymning och 15 grader. Inte fel! Är våren här för att stanna?

På tal om vår. Valborg, vilka är på? Tänker mig champagnefrulle, häng på någon filt i solen, och knytkalas alt restaurangbesök på kvällen. Preferenser?


Evelina


Anonym

På!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: